Under tow from "SMIT ROTTERDAM"/ Weser Bremerhaven 15.05.93|She was being towed to Germany for repairs after capsizing in a Singapore dry dock in 1992.|Renamed KAZAKHSTAN II in 1993, DELPHIN in 1996. |Operated by Black Sea Shipping Company|Flag: Ukraine|Built 1975|Builder/Place: Wartsila/Turku (FIN)|Yard No: 1212|DWT: 2534/16631 To|Length overall: 156.3m|Beam: 22.1m
Under tow from "SMIT ROTTERDAM"/ Weser Bremerhaven 15.05.93|She was being towed to Germany for repairs after capsizing in a Singapore dry dock in 1992.|Renamed KAZAKHSTAN II in 1993, DELPHIN in 1996. |Operated by Black Sea Shipping Company|Flag: Ukraine|Built 1975|Builder/Place: Wartsila/Turku (FIN)|Yard No: 1212|DWT: 2534/16631 To|Length overall: 156.3m|Beam: 22.1m
Chinesischer Kühlfrachter "TAO LIN" auf der Weser bei Bremerhaven 03.06.93|IMO: 7367574|Gebaut 1974 auf der jugoslawischen Brodosplit Werft unter der Bau Nr.:267 |Länge üa.: 160.3 m/21.9 m Breit|DWT: 13433/ 9706 tons|Verbleib: Abbruch in Alang 12.6.97
Bild: H.W.Tirdemann/10.07.93 Bremerhaven|1978 bei Honda in SAki (JPN) unter der Bau Nr.:655 als AKIZUKI MARU gebaut|Weitere Namen: 85 OKBA BNOU NAFIA - 03 BALAKLAVA II|IMO: 7722360|MMSI: 515516000| Verbleib: Abbruch in Alang 24.10.10| Länge üa.:120.6m/ Breite:17.1m|DWT: 5179/3085 tons|Typ: Kühlschiff