Die Schlepper CORVIN & BUGSIER 19 mit BARGE 10033-1 im NOK am 12 Okt. 2015 bei Hohenhörn |/|Westbound on the Kiel Canal on the way from Kiel to Emden. The ponton is loaded with the offshore accommodation platform "DanTysk OAP"
Die Schlepper CORVIN & BUGSIER 19 mit BARGE 10033-1 im NOK am 12 Okt. 2015 bei Hohenhörn |/|Westbound on the Kiel Canal on the way from Kiel to Emden. The ponton is loaded with the offshore accommodation platform "DanTysk OAP"
Die Schlepper CORVIN & BUGSIER 19 mit BARGE 10033-1 im NOK am 12 Okt. 2015 bei Hohenhörn |/|Westbound on the Kiel Canal on the way from Kiel to Emden. The ponton is loaded with the offshore accommodation platform "DanTysk OAP"
Die Schlepper CORVIN & BUGSIER 19 mit BARGE 10033-1 im NOK am 12 Okt. 2015 bei Hohenhörn |/|Westbound on the Kiel Canal on the way from Kiel to Emden. The ponton is loaded with the offshore accommodation platform "DanTysk OAP"
"ASIAN EXPRESS " Imo: 5331612 am 10. Oktober 1994 in Singapore|Type of ship : General Cargo Ship (REF)|Status of ship :Broken Up- Alang 20.03.1995, by Rajeev Shipbreakers|(Ex)-Name of ship :SKYROS (Det Forenede D/S A/S Copenhagen )-->73 BERYTE (Associated Levant Lines SAL Beirut ) - 84 WING KO (Wing Ko Maritime SA Panama )- 92 ASIAN EXPRESS (K.S.Maritime SA Panama )|DWT: 3317/2661 GT|Length oa:110.4 m/Beam:15.6 m Beam| Main Engine: : B&W/2538 kW/14.5 kn|Year of build :1962|Builder/ Place: Frederikshavns Værft / Frederikshavn (DNK)|Yard No:232